יום שני, 20 ביולי 2015

אהבה ישנה בשחור ולבן

ילדות בשנות ה - 80.

בצהריים היה בטלוויזיה הדובון טאו טאו.
בחדר היה לי דב פנדה ענקי כזה שבאמת אפשר היה להתכרבל איתו, חלק מאוסף בובות פרווה.
ויש לי חברה אחת, שחוגגת בקרוב יומולדת, שתוכל להעיד שכשהייתי קטנה רציתי לאמץ דב פנדה. עוד אז היא אמרה לי זה בלתי אפשרי.
מקווה שהכרטיס יגיע ליעדו, בזמן.

אני תוהה אם ראיתי באמת דב כזה. נדמה לי אולי בביקור בגן החיות בסן דייגו. אבל אולי אני טועה.

אז הפעם כרטיס ברכה, שמספר את הזיכרון המוקדם הזה
שכולו באמת עטוף בתום של ילדות.

אחת המתנות החינמיות שקיבלתי לא מזמן היה סט חותמות יפני.
את רובו "העברתי הלאה" והוא מצא בתים טובים אצל יוצרות אחרות.
אצלי נשארו ענפי הבמבוק.

ככה זה שמאפשרים למחשבות לנדוד בתוך הראש
הכרטיס נבנה לאט לאט קודם כל בפנים.

יצאתי לחפש חותמת של דב פנדה
ומצאתי את הדובה "הנכונה עבורי" אצל נרקיס שחף.
(אגב, המשפט הזה נכון לגבי כל מה שנרקיס מוציאה תחת ידיה).

אז זיכרון יש.
חומרים יש.
אפשר להתחיל לעבוד.




רשימת קניות
רעותא - בסיס לכרטיס ונייר שחור לבורדר
נרקיס שחף - חותמת פנדה
מימס - חוט אופים
מסטיקים - פאנץ' בורדר
עידן לאומן - צבעי עיפרון
עלי במבוק - במתנה מעיתון Cardmaking & Papercraft
Michale's חותמת חברות - ובכן --- מהחברה הכי טובה שלי במתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה