יום שבת, 5 בספטמבר 2015

פינוקי סקראפ: גליטר

אין כמו לקנות פינוקים.
למכורים, פינוקי סקראפ זה תחום "אינסופי".

אני הלכתי לקנות נצנצים כסופים.
פשוט, במקרה, נתקלתי בסט הזה
של מרתה סטיוארט.

זו הייתה אהבה ממבט ראשון, כמו שנהוג להגיד.

כאמור, הצבע המקורי שבשבילו הגעתי לחנות היה "כסף".
אבל בסט הזה
"גרפית"
ו"שחור אגת"
שניהם כסופים.

אח"כ הבנתי שאם אני לוקחת "כסף"
כדאי שאקח גם "זהב".

אבל, היו חמישה "זהב"...
"סיטרין"
"כתום טופז" (שאולי דומה יותר לארד, אבל למה להיות קטנוניים?!)
"אבן שמש"
"עין הנמר"
ו"זהב לבן".

איך בוחרים???

הממ...
התחלתי להסתבך.
הילדים היו בחנות
(שאגב יש בה פינת יצירה חמודה שבה הם עבדו...)
והייתי צריכה להחליט.

לקחתי ארבעה בקבקוקונים, (שילמתי כמובן + המדבקיות שהילדים השתמשו + הקעקועים המוזהבים שהבת שלי בחרה) וחזרתי הביתה.

במקום להיות שמחה בחלקי... הבנתי ששילמתי על ארבעה בקבקוקונים שנמכרו בנפרד כמעט כמו שליש מהסט.
כלומר במחיר ששילמתי באופן יחסי הייתי צריכה להנות משמונה בקבקוקונים.

הממ... חשבתי לעצמי... זה לא עסקה כדאית.
יותר עדיף שיהיו לי את כל הצבעים
וזה בטח יספיק לי...Forever.

חזרתי לחנות, לקחתי את הסט ויצאתי עם שקית מלאה בנצנצים
בכל צבעי הקשת.

וכעת לשלב הצידוקים:
1. נכון שנצנצים תמיד עושים טוב על הלב?
2. נכון שנצנצים תמיד נותנים מראה קסום?
3. נכון שמרתה סטיוארט גאון?
4. נכון שאין כזה דבר יותר מדי "נצנצנים"?
5. נכון שאם הייתי קונה רק נצנצים כסף, אז זה לא היה פוסט על פינוקים, אלא רק על דברים שהם Must Have?

ולסיום סיומת
לאוהבי הגליטר ... נצנצים הם רק שלב א'.
למיטיבי לכת יש
פייטים,
אבקות אמבוסינג נוצצות,
בלינגים מסוגים שונים,
טושים זהובים וכסופים,
וואשי טייפ'ס מנצנצים,
ואפילו חוט אופים שזור בפס מוזהב או מוכסף.

פינוקים כצפוי, מצריכים הרבה זהובים וכסופים גם בארנק.

אשמח לראות גם את ה"פינוקים" שלכם.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה