יום שישי, 29 במאי 2015

Trend Alert! במבי

טרנד ה"במבי" בינתיים כאן כדי להישאר בקרב חובבות היצירה.
ניראה כי היצור הקטן והמתוק למראה, קיבל פרשנות בתחום עיצוב הבית, אופנה, קעקועים, תחפושות, עוגות
ובעצם, מה לא?

תוכלו למצוא פריטי וינטאג' של במבי, בחנויות המתמחות ביד שנייה,  אולם הכינו את המזומנים היות ומדובר ברכישה לא זולה (לא זולה, זה כמובן עניין מאד יחסי בחיים).

למי שרוצה לקבל קצת השראה אני מזמינה להיכנס לתיקית הבמבי שלי בפינטרסט.

אני מצרפת פרויקט קטן שהכנתי מראש של במבי אותו קניתי ביריד חנויות יד שנייה. במקור מדובר בבובת כף יד.
תהליך Upcycle קצר ובו שיניתי את יעוד הבובה לטובת ראש צנצנת בשולחן העבודה שלי. הצנצנת משמשת לאחסון סרטים דקורטיביים לאריזה.
הצנצנת הזו אף היא וינטג' נרכשה בחנות הבית "מפעם" בשוק הפשפשים בחיפה. התחנה הראשונה שלי תמיד בחיפוש אחרי אוצר.

פריט "במבי" נוסף שקניתי ומשמש לאחסון בשולחן היצירה של הילדים מצולם כאן בייעודו המקורי:

אשמח אם תשתפו אותי בפריטי הבמבי שלכם.

רשימת קניות:
מפעם - צנצנת
ראש במבי - יריד חנויות יד שניה, כפר מסריק
כוסות במבי - יריד חנויות יד שניה, כפר מסריק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה