יום שבת, 3 באוקטובר 2015

ארט ג'ורנלינג 1: מה שיש לי על השולחן

לשחרר את כל היצירתיות שבי בלי לפחד,
בלי לשפוט את התוצאה
ולתת ליומן להיות משקף של הלך הרוח שלי.

מבחינתי אני פותחת דלת לעולם.

ניראה שההתנסות הזו הגיעה אלי בדיוק בזמן.
חברה טובה, שותפה לדרך היצירתית זימנה לי את המחברת הזו, כדי להתחיל.
למי שרוצה להצטרף למסע הזה, הוא מתרחש ב"קבוצה של הסטודיו" בפייסבוק.
המשימה הראשונה היתה להשתמש בחומרים שזמינים לנו משולחן העבודה שלנו.
אני השתמשתי בספר "שאבי שיק" שיש לי ושכב על המדף. בחרתי ממנו את התמונה של הדלת. כמו לחזור הביתה ובמקרה שלי, באמת חוויה של לחזור לעולם שאני מכירה מאמא שלי.
בכפולה השנייה, סיפרתי בתמונות על התהליך שאני עוברת, מבחינה פיזית. הדרך שבה אני מזינה את עצמי כעת,
הטבעת כדי לסמל את המחויבות שלי.

ולבסוף - דף ראשון ביומן, לא יכולתי שלא להוסיף את "השועל" הג'ינג'י. מבין כל חיות היער, נדמה לי שזו שלי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה